Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

PROMOCIJA BEOGRADA NA SAJMU "FILOKSENIJA" U SOLUNU

Beograd, 10.11.2017. - U nastavku promotivnih aktivnosti na turističkom tržištu Grčke, Turistička organizacija Beograda do 12. novembra učestvuje kao izlagač na 33. Međunarodnom sajmu turizma „Philoxenia 2017” u Solunu.
Zahvaljujući podršci Ambasade Republike Srbije u Grčkoj, Turističkoj organizaciji Beograda je obezbeđen besplatan izlagački prostor na sajmu, koji je najveći i najznačajniji internacionalni sajam turizma u Grčkoj. Posetioci štanda imaju prilike da se detaljnije upoznaju sa ponudom Beograda za kratki gradski odmor, a info i promo materijalima prezentovane su turističke atrakcije Beograda, kulturne i sportske manifestacije, kao i ponuda za novogodišnje praznike u Beogradu. Uz brojne održane sastanke sa poslovnim partnerima iz Grčke, u toku su i unapred zakazani sastanci sa turoperatorima iz Kine, Indije, SAD, Nemačke, Rumunije, Francuske.
Prema statističkim pokazateljima u 2017. godini, broj turista iz Grčke je u porastu za oko 10 odsto i sa ukupno 31.483 registrovana dolaska u prvih devet meseci ove godine, Grci su na četvrtom mestu po brojnosti u Beogradu sa tendencijom daljeg rasta.
Sajam „Philoxenia 2017” okupio je veliki broj izlagača iz celog sveta, uključujući Kipar, Egipat, Rusiju, Austriju, Albaniju, Bugarsku, Poljsku, Luksemburg, Republiku Češku, Slovačku, Peru, Filipine, Indoneziju i druge. U cilju što bolje i kvalitetnije promocije grčkog turizma, „Philoxenia” je ove godine predstavila svih 13 svojih regija, kao i mnogih opštine iz cele Grčke. Sajam prati izložba hotelske industrije Grčke i predstavljanje inovativne hotelske arhitekture, opreme i dekoracije, SPA koncepta, gastronomije sa fokusom na „Greek breakfast & Brunch”.
Od pratećih događaja na sajmu se izdvaja promocija turističkog tržišta Azije i Međunarodna konferencija pod nazivom „Greece as a Destination and as a European Gate”. Sajam „Philoxenia 2017” je ove godine organizovan pod pokroviteljstvom Grčke nacionalne turističke organizacije, Grčke konfederacije turizma (CETE) i Grčke hotelske komore (The Hellenic Chamber of Hotels).

Vesti

KONFERENCIJA "HOTELSKA KUĆA" OD 16. DO 18. NOVEMBRA
ETIHAD ERVEJZ OBELEŽIO OTVARANJE MUZEJA LUVR ABU DABI
PROMOCIJA BEOGRADA NA SAJMU "FILOKSENIJA" U SOLUNU
FESTIVAL ČOKOLADE OD 11. DO 13. NOVEMBRA
SRBIJA RAME UZ RAME SA NAJVEĆIM TURISTIČKIM DESTINACIJAMA
KONKURS ZA NAJBOLJE BARMENE U SRBIJI
PODRŠKA MEKDONALDSA ZA TIRŠOVU
"NOVEMBAR VINO FEST", 3. I 4. NOVEMBRA
DO KRAJA GODINE DVA MILIONA NOĆENJA U BEOGRADU
ZA 12 ODSTO VIŠE TURISTA NEGO LANE
< novije vesti arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs