Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

U SUSRET SAJMU TURIZMA U BEOGRADU

Beograd, 24.1.2019. - Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope - 41. Međunarodni beogradski sajam turizma. Nezaobilazna polazna tačka za turističke radnike i posetioce, simbol turističkog predstavljanja, sajam i ove godine, uz visok profesionalni nivo u poslovanju i organizaciji, stremi da zadovoljii potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike – saopštavaju organizatori.Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“, od 21. do 24. februara 2019. godine u sedam hala Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, promovisaće se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Regionalni i međunarodni karakter Sajma turizma potvrđuje činjenica da se ove godine još veći broj izlagača prijavio za učešće na sajmu, a značajan broj poslovnih posetilaca dolazi iz svih delova sveta u želji da prisustvuju jedinstvenom događaju koji na jednom mestu okuplja ljude sa zajedničkim poslovnim ciljevima i interesovanjima, navodi se u saopštenju. Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu i izuzetno je privlačna za turiste zbog mogućnosti za provod i odmor tokom cele godine. Srbija i Bugarska ovim partnerstvom nastavljaju da unapređuju inače blisku turističku saradnju. U cilju unapređenja i promocije svih tipova turizma, Beogradski sajam ove godine predstavlja još jedan segment turističke ponude - omladinski turizam. To je jedan od najpopularnijih oblika turizma koji značajno učestvuje u ukupnim turističkim kretanjima. U hali 1A predstaviće se najpopularnije domaće turističke agencije koje u svom fokusu poslovanja imaju mlade ljude i koje nude aranžmane za ceo svet, kao i za Srbiju. Ove agencije su postale lideri u regionu i prilika je da se na ovaj način sretnu sa kupcima koji su zainteresovani za ovaj deo Evrope. Mladi ljudi najčešće putuju na koncerte, festivale i žurke, a planirano je da se u hali predstave i najznačajnije muzičke i kulturne manifestacije koje se održavaju u našoj zemlji.

Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 10. međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreem Horeca-oprema i 15. sajam suvenira “Posetite Srbiju”. Za učešće na BeoWine-u ove godine izlagači pokazuju veliko interesovanje. Do sada je svoje učešće prijavilo oko 50 izlagača, a pored domaćih vinarija učesnici dolaze iz Italije, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Bugarske, Poljske, Bosne i Hercegovine, Republike Srpske, Turske… Najbrojniji su predstavnici Italije i Hrvatske, koji na sajam šalju preko 15 suizlagača.

Prvi put na Sajmu BeoWine svoje predstavnike imaće vinarije iz Turske i Austrije. Broj ovogodišnjih učesnika još uvek nije konačan, a očekuju se potvrde učešća kako pojedinih domaćih, tako i ino izlagača iz Belgije, Makedonije i Mađarske. Jedna od karakteristika ovogodišnjeg programa Sajma vina jeste pojačan ‘gastro segment’ i više prilika za usavršavanje znanja o uparivanju vina i hrane, s obzirom da će se na sajmu predstaviti proizvođači francuskih sireva, hercegovačke i crnogorske pršute, maslinovog ulja i ostalih delikatesa. Ekskluzivne sajamske pogodnosti, odabir destinacija za putovanje i odmor, ali i degustacija najboljih vina, rakije, pića i specijaliteta ovog podneblja, očekivano će i ove godine privući više od 75 hiljada posetilaca – zaključuje se u saopštenju o predstojećem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.

Vesti

NOVI REŽIM ULASKA U EGIPAT
U BUGARSKU BEZ PCR TESTA
PONOVO OTVOREN RTS KLUB
HOTEL "MLINAREV SAN" I DRUGE ZNAMENITOSTI U ARILJU
GOOD FOOD & WINE FESTIVAL U BEOGRADU
IZLOŽBA "NAJLEPŠA SRBIJA" NA SAVA PROMENADI
ODRŽANA MANIFESTACIJA "ZA SPAS TURIZMA"
HORES POZDRAVLJA ODLUKU DA SE POMOGNU GRADSKI HOTELI
ZA SAVA CENTAR NEMA ZAINTERESOVANIH KUPACA
HUMANITARNI BAZAR KOD AVALSKOG TORNJA
< novije vesti arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs