Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

"VIDI SRBIJU" NA SAJMU TURIZMA

Beograd, 23.02.2018. - Turistička organizacija Srbije (TOS), na 40. Jubilarnom Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji se održava od 22.-25. februara,u Hali br.4 Beogradskog sajma, predstavlja celokupnu turističku ponudu Srbije sa akcentom na kulturno-istorijsko nasleđe, aktivni odmor, prirodna bogatstva naše zemlje kao i gastronomsku ponudu.
Na štandu TOS-a predstavljaju se i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, JP“Skijališta Srbije“, kao i Etnografski muzej u Beogradu.
Turistička organizacija Srbije u okviru svojih aktivnosti ove godine predstavlja nove brošure: „Aktivan odmor sa akcentom na ture pešačenja i biciklizma“, kao i brošuru „Rusko nasleđe u Srbiji“. U okviru promocije turističke ponude Srbije Etnografski muzej u Beogradu prezentovaće slavu i kolo o čijem značaju govori podatak da se nalaze na UNESCO listi svetske kulturne baštine.
Tokom predstavljanja turizma Srbije na ovom sajmu, na štandu TOS-a predviđen je niz prezentacija turističke ponude, prikazivanje 3 spota iz kampanje na Travel Channel-u koja je u toku na globalnom nivou, kao i video i digital kampanje koja je emitovana na svetskoj tv mreži BBC pod sloganom „Serbia the place to be“.
Turistička organizacija Srbije na Beogradskom sajmu takođe predstavlja animacije, kako za posetioce tako i za poslovne partnere. Interaktivna aplikacija “Vidi Srbiju...na klik do savršenog odmora” nudi mogućnost da pritiskom na „touch screen“ posetioci na karti Srbije vide destinacije za koje su zainteresovani i o istima se informišu.
Ove godine TOS nudi i mogućnost korišćenja najnovije tehnologije “phooto boot”, gde posetioci imaju priliku da izaberu omiljenu destinaciju, slikaju se i ponesu kući fotografiju. Organizovan je i kviz znanja “Vidi Srbiju...izaberi svoju omiljenu destinaciju”, za koji će biti dodeljivane nagrade poput: 6 promotivnih letova Balkan Helicopters kompanijom iznad Beograda, Novog Sada, Zlatibora, Mokre gore; šestodnevni ski pas za ovu ski sezonu JP ,,Skijališta Srbije“, ulaznice za Etnografski muzej; karte za obilazak Avalskog tornja, kao i mnoge druge nagrade.

Vesti

LEMEŠKI KULEN FEST 21. I 22. SEPTEMBRA
ITALIJANSKI MEDIJI PROMOVIŠU SRBIJU
SRBIJA ZEMLJA PARTNER SAJMA U CELJU
PROMOVISANA "RAKIJA IZ RAKIJE"
PONUDA SRBIJE NA SAJMU U MOSKVI
FESTIVAL SRPSKE TRPEZE 22. SEPTEMBRA
RASTE BROJ DOLAZAKA I NOĆENJA TURISTA
BOGAT PROGRAM U TOPČIDERSKOM PARKU
SUTRA POČINJE "FIŠ FEST"
PEČENJIJADA U STOPANJI OD 7. DO 9. SEPTEMBRA
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs