Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

NOVI LOGOTIP I VIZUELNI IDENTITET "TARA-DRINA"

Bajina Bašta/Beograd, 22.11.2021. - Turistička organizacija „Tara-Drina“ iz Bajine Bašte predstavila je novi logotip i vizuelni identitet. U godini kada obeležava dve decenije od osnivanja ustanove novi znak organizacije je urađen u skladu sa savremenim tendenicijama u turizmu uz naglašavanje prepoznatljivih simbola destinacije Tara-Drina-Bajina Bašta. Autorke novog vizuelnog identiteta su Milica Milosavljević i Bojana Ristić koje kao tim deluju na polju dizajna u najširem smislu. "Želele smo da napravimo snažan logo koji na savremen način prezentuje i uvezuje bogato kulturno-istorijsko nasleđe i jedinstvenu prirodu ovog kraja. Obe smo odrasle u Bajinoj Bašti i stalno joj se vraćamo tako da smo ovom projektu pristupile sa posebnim entuzijazmom i zadovoljstvom", izjavile su autorke.
"Cilj nam je bio da dobijemo znak kako naše ustanove, tako i rešenje koje će simbolično predstavljati celu turističku destinaciju Tara-Drina-Bajina Bašta i biti korišćeno za promociju u tom smislu. Logo prati moderne digitalne tokove i aplikativan je za korišćenje u marketinške svrhe počev od klasičnih promo materijala preko suvenira i promotivnih proizvoda pa do onlajn promocije. Na novom znaku jasno su prepoznatljive neke od ključnih tački naše opštine poput manastira Rače, kućice na Drini, Banjske stene na Tari i reke Drine", kaže Siniša Spasojević, zamenik direktora Turističke organizacije “Tara-Drina”, Bajina Bašta.
"Pored promene znaka ustanove tokom ove godine predstavili smo i novi turistički slogan ‘Bajina Bašta srce Podrinja’ koji ćemo u narednom periodu koristiti pored već čuvenog ‘Tara – Drina – Bajina Bašta’. Cilj nam je bio da i na ovaj način naglasimo naš položaj u jednom izuzetno lepom regionu kao što je Podrinje", kaže Spasojević.
Promena vizuelnog identiteta TO “Tara-Drina“ odnosi se kako na izradu novog logotipa, tako i na redizajn svih promotivnih materijala i dobar je osnov za još snažniju promociju turizma Bajine Bašte.

Vesti

FESTIVAL NAJBOLJIH RAKIJA U SRCE ŠUMADIJE
NOVOGODIŠNJI SPEKTAKL SA "KULE BEOGRAD"
U PRIPREMI KNJIGA "UKUSI HERCEGOVINE"
PROMOCIJA POONUDE BEOGRADA U SOLUNU
DOLAZAKA VIŠE ZA 35 ODSTO NEGO U 2020. GODINI
OTVOREN SAJAM TURIZMA I SEOSKOG TURIZMA
SAJAM ETNO HRANE I PIĆA NA BEOGRADSKOM SAJMU
DODELJENE “PRIZME” ZA NAJBOLJE U TURIZMU
NOVI LOGOTIP I VIZUELNI IDENTITET "TARA-DRINA"
SUSRET TUROPERATORA IZ ANKARE SA SRPSKIM AGENCIJAMA
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs