Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

PROMOTIVNA KAMPANJA TOS-a NA EURONEWS-u

Beograd, 27.5.2021. - Turistička organizacija Srbije, pokrenula je u saradnji sa Euronews-om, promotivnu turističku kampanju, kojom se putnici širom Evrope pozivaju da se ovog leta odmore i uživaju u Srbiji.
„Brojna istraživanja, uključujući i ona koje je TOS sprovodio, pokazala su da pandemija nije smanjila želju ljudi da putuju, naprotiv, a u narednom periodu vodeći mediji od poverenja, kakav je Euronews, igraće ključnu ulogu u informisanju i podsticanju tražnje za bezbednim i istovremeno novim i uzbudljivim iskustvima koje evropske i svetske destinacije pružaju“, izjavila je mr Marija Labović, direktorka TOS-a povodom pokretanja ove kampanje.
Kampanja će trajati do 16. juna na Euronews TV i digitalnoj platformi i uključiće 40 emitovanja promotivnog video spota u trajanju od 30 sekundi. U spotu je u prvom planu odmor u prirodi, a paralelno sa njim u okviru televizijske kampanje predviđeno je 20 emitovanja serijala pokretnih slika Novog Sada, laureata Evropske prestonice kulture 2022, i to na engleskom, francuskom, nemačkom, španskom, italijanskom, ruskom, turskom, mađarskom i grčkom jeziku.
Poseban segment digitalne kampanje odvijaće se na tematskoj platformi Euronews.travel pokrenutoj na euronews.com 2020. godine, a koja kroz informativni i inspirativni sadržaj i upečatljive fotografije predstavlja jedinstvene destinacije i doživljaje i nove trendove putovanja koji će biti nosioci turizma budućnosti. Upravo na ovoj platformi već je objavljen prvi članak o preporukama za ispunjeni vikend koji gosti mogu provesti u Novom Sadu, a teme ostalih članaka odnosiće se na srpska eko sela kao uspešne primere seoskog turizma, odabrane pešačke rute Srbije, ponude namenjene digitalnim nomadima i druge zanimljivosti.
Reklamni baneri I

Vesti

DOZVOLJEN ULAZAK TURISTA SA KRUZERA U GRADOVE
OTVOREN HOTEL VICEROY KOPAONIK SERBIA
MILICA ŽIVKOVIĆ PRAVI NAJUKUSNIJE VANILICE U SRBIJI
BIRAJ SRBIJU, PORUKA I MAĐARSKIM TURISTIMA
NAJAVLJEN 3. GOOD FOOD & WINE FESTIVAL
BIRAM SRCEM. BIRAM SRBIJU. BIRAM ARANĐELOVAC I TOPOLU!
ER SRBIJA POVEĆAVA BROJ LETOVA ZA LJUBLJANU
ER MONTENEGRO POČEO DA LETI ZA BEOGRAD
BIRAM SRCEM. BIRAM SRBIJU. BIRAM TARU!
DODELJENA PRIZNANJA ETNO BREND GODINE
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs