Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

SRBIJA POSTAJE DEO MIŠELIN PORODICE

Beograd, 14.10.2020. - U decembru 2020.godine, čuveni vodič MICHELIN otkriće koji je njihov izbor restorana u srpskoj prestonici - Beogradu.
U kvalitet gastronomske ponude Srbije, Mišelinovi inspektori su se uverili u anonimnim posetama restoranima u kojima rade talentovani srpski kuvari koji su im, kako kažu, zagolicali čula. „120 godina od kako je prvi put objavljen, misija vodiča MICHELIN ostala je ista: da prepoznaje najbolje kulinarske destinacije širom sveta. Beograd je mesto gde tradicija ide rame uz rame sa uzbudljivim mladim talentima spremnim da zablistaju. Njegova novootkrivena dinamičnost i značaj gastronomije za ljude rezultiraju obilnim obrocima, pripremljenim sa puno ljubavi, koje rado preporučujemo našim čitaocima“, kaže Gvendal Poulenek, međunarodni direktor vodiča MICHELIN. Dodaju da je Srbija poznata po vinogradarstvu, koje je zemlji omogućilo da razvije autohtone sorte grožđa, a njene ravnice i ustalasani brdoviti predeli nude pejzaže bogate i plodne zemlje koja donosi visokokvalitetne proizvode. Kao takva, hrana se urezala u svakodnevni život srpskog naroda, a ishrana van kuće je popularni vid zabave.
"Ovo je važno za pozicioniranje Srbije kao gastronomske destinacije, a bitno je i sa stanovišta turističkog prometa jer Mišelinove zvezdice i oznake mnogo znače za privlačenje visokoplatežnih stranih turista. Iskustva regiona, uključujući Hrvatsku i Sloveniju, to pokazuju. Sve ovo što sada radimo, je deo priprema za postkrizni, postkorona period, u kojem želimo da se naš turizam što pre oporavi od ove katastrofe koja je zadesila turizam u celom svetu", rekao je potpredsednik vlade i minister trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Veliki broj restorana koji nude kvalitetne lokalne sastojke i autentična domaća jela skrenuli su pažnju ovog svetski poznatog vodiča na Srbiju kao turističku i gastronomsku destinaciju. "Tako je došlo do partnerstva sa Turističkom organizacijom Srbije jer u našoj zemlji gastronomija zauzima posebno mesto u turističkoj ponudi. Kada govore o utiscima iz naše zemlje, turisti najčešće ističu upravo prirodu, kulturno-istorisjko nasleđe i gastronomiju. Zato ćemo sledeću godinu posvetiti tim aktivnostima – odmoru u prirodi i uživanju u ukusima Srbije, čiji je značaj potvrdio i dolazak Mišelina", kaže Marija Labović, v.d. direktorka Turisitčke organizacije Srbije. Partnerstvo TOS-a i Mišelina već je rezultiralo objavom vodiča Le Guide Vert Week&GO, što je posebno izdanje čuvenih turističkih Michelin vodiča koji se koncentrišu na kraće boravke u većim gradovima sveta, u ovom slučaju na Beograd uključujući i turističke informacije o Novom Sadu kao mogućem jednodnevnom izletu izvan prestonice.

Vesti

POČEO TRODNEVNI FESTIVAL ČOKOLADE
SURČIN: DOGOVORENA PROMOCIJA TURISTIČKE PONUDE
SRBIJA POSTAJE DEO MIŠELIN PORODICE
NAREDNOG VIKENDA "TESTIVAL" U DORĆOL PLACU
PEDESET GODINA UDRUŽENJA BANJA SRBIJE
SUBVENCIJE DRŽAVE ZA 314 HOTELA
IZLOŽBA GLJIVA U BANJI KOVILJAČI
OTVOREN 46. MEĐUNARODNI SAJAM PČELARSTVA
OBAVEŠTENJE MINISTARSTVA PUTNICIMA
OBELEŽEN SVETSKI DAN TURIZMA
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs