Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

NAJPOZNATIJI BRITANSKI MEDIJI O PONUDI SRBIJE

Turistička organizacija Srbije (TOS) u sklopu svojih aktivnosti na promociji Srbije kao turističke destinacije u maju 2018. organizovala je u saradnji sa producentskom kućom Globetrotter iz Velike Britanije snimanje serijala putopisnih emisija o turizmu Srbije.
Serijal od šest jednočasovnih epizoda pod nazivom „Serbia Old and New“ emitovan je na britanskom SKY kanalu svakog petka u razdoblju od 18. januara do kraja februara ove godine, uz reprizne termine svake subote i nedelje u istom periodu.
Serijal o turističkoj ponudi Srbije prikazuje celokupnu turističku ponudu, od Subotice do Đavolje Varoši, od Gamzigrada do Drine, a u realizaciji su bile uključene lokalne turističke organizacije širom naše zemlje.
Kroz serijal su promovisani kratki odmori u gradovima, aktivan odmor u prirodi, bogato kulturno i istorijsko nasleđe, gastronomija, vinski turizam i festivali.
Dve epizode o Beogradu, jedna o Novom Sadu i Zlatiboru kao i dve epizode posvećene kulturnim i prirodnim atrakcijama širom zemlje, gradu Nišu i okolini prikazale su našu zemlju kao atraktivnu i posebnu turističku destinaciju. Film o festivalu Exit u Novom Sadu, snimljen je u trajanju od 24 minuta te će biti emitovan u toku 2019.
Istovremeno, od početka godine, kao rezultat ranijih studijskih poseta britanskih novinara Srbiji u organizaciji TOS-a, izašle su objave u najpoznatijim britanskim medijima kao što su Travel Weekly i Rough Guides, ali i izuzetno afirmitativni članak na dve strane u veoma čitanom dnevnom listu The Sun pod naslovom Belgrade is Laidback City of Culture and Class – Bohemian Rapsody.
U 2018. godini turisti iz Velike Britanije su ostvarili skoro 80.000 noćenja u Srbiji, što je bio rast od 7% u odnosu na prethodnu godinu, dok već u januaru ove godine broj noćenja Britanaca raste za više od 16%.

Vesti

TRI DANA ZA MANIFESTACIJE, DESTINACIJE I DEGUSTACIJE
PETI "BEOGRADSKI MANIFEST" OD 24. DO 26. MAJA
BAZAR RECIKLAŽE PODSETIO NA VAŽNOST RECIKLIRANJA
SVESRPSKI DEČJI SABOR U BEOGRADU
MAGLIČ FEST 2019 U SUBOTU, 25. MAJA
NAGRADE ZA NAJBOLJE DOMAĆE BRENDOVE
NASTAVAK PROMOCIJE TURISTIČKE PONUDE SRBIJE U GRČKOJ
PROMOCIJA BEOGRADA I SRBIJE U SOLUNU
DODELJENA PRIZNANJA "ZLATNO TURISTIČKO SRCE"
TONS: PROLEĆE U ZNAKU PROMOCIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs