Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

NOVI SAD I OPENS 2019 NA SAJMU TURIZMA

Beograd, 22.02.2019. - Turistička organizacija Grada Novog Sada tradicionalno na Beogradskom sajmu turizma promoviše najnovije projekte za tekuću godinu, kao i predstavnike turističke privrede i turističke potencijale Grada Novog Sada.
S obzirom da je Novi Sad već nekoliko godina prepoznat kao POŽELJNA CITY BRAKE destinacija, na našem štandu se prvog dana sajma održao veliki broj sastanaka sa predstavnicima medija, turoperatera iz zemlje i inostranstva sa kojima Turistička organizacija Grada Novog Sada planira saradnju u narednom periodu.
Štand Turističke organizacije Novog Sada je u ova dva dana bio interesanto mesto, na kom su se susreli veliki broj novinara, predstavnika turističkih agencija, naših saradnika i prijatelja koji su na vrlo moderno opremljenom štandu dogovorali nove projekte za tekuću godinu, i usput uživali u promociji koju su OPENS i TONS pripremili za svoje posetioce.
Drugog dana sajma, na štandu TONS-a pred velikim brojem domaćih i regionalnih predstavnika medijskih kuća, predstavljeni su prošlogodišnji rezultati i rekordi o prometu turista, kao i brojni planovi za 2019. godinu, kada je reč o radu TONS-a.
Direktor TO Grada Novog Sada Branislav Knežević, najpre je podsetio da smo prošlu godinu završili sa rekordnim brojem ostvarenih noćenja domaćih i stranih turista, koji je iznosio 452.702 noćenja, što je rast u odnosu na 2017. godinu, za čak 23,2% više i istako da prema prvim podacima o prilivu boravišne takse za januar mesec ove godine, Novi Sad beleži rast noćenja domaćih i istranih turista.
Takođe, naveo je da je ove godine u planu da se pokrene nekoliko kampanja na društvenim mrežama sa ciljem obaveštavanja što većeg broja korisnika društvenih mreža, naročito Facebook i Instagram, o dešavanjima u gradu, kao i o turističkim atrakcijama grada i okoline. Činjenica da je tokom 2018. godine na navedenim društvenim mrežama preko 6.500.000 miliona korisnika dobilo informaciju sa TONS-ovih naloga o turističkim potencijlima grada, samo je dodatno uticalo na našu odluku da i ove godine nastavimo sa brojnim kampanjama na društvenim mrežama. Posebno se osvrnuo na kampanju koju ćemo pokrenuti sa Lonely Planet (vodećim magazinom i vodičem u svetu, koji je inače proglasio Novi Sad za poželjnu destinaciju za posetiti u 2019. godini).
TONS će i u ovoj godini nastaviti da dovodi veliki broj novinara, blogera i turoperatora sa ciljem promocije grada u štampanim i elektronskim medijima, kao i saradnju sa blogerima koji imaju veliki uticaj na mlađu populaciju.
Najavljena je i brošura koja će za cilj imati da promoviše kulturnu turističku ponudu, a sa namerom da u susret 2021. godini obavestimo predstavnike turističke privrede iz inostranstva o potencijalima grada, kada će inače Novi Sad biti i prvi grad - Kulturna prestonica Evrope koji nije u sastavu EU.
Podizanjem novog i reorganizovanog sajta, koji će imati nove mogućnosti za pretraživanje turističkih potencijala grada, naročito kada je reč o ponudi za mlade, seniore, decu, porodice, kao i nove i skrivene delove Novog Sada, očekujemo još veći broj posetilaca ka našem web sajtu www.novisad.travel koji inače beleži veliki broj poseta na dnevnom mesečnom i godišnjem nivou, posetama iz Srbije, ali i sve većem broju posetilaca sajta iz Kine i drugih zemlja, gde od inostranih poseta pored regionalnih imamo i veliki broj poseta iz Evrope, SAD-a i Australije.Za kraj, direktor TONS-a, Branislav Knežević je najavio i početak realizacije programa razgledanja Novog Sada sa Dunava, što će biti novina od ove godine u turističkoj ponudi Novog Sada.
Koordinator Omladinske prestonice Evrope Novi Sad 2019, Vukašin Grozdanović najavio je brojne programe za mlade, kao i konferencije, skupove koji će okupljati mlade iz celog sveta, sa ciljem umrežavanja, ali i pozicioniranja Novog Sada kao regionalnog centra mladih.„Samo tokom prošle godine više od 80.00 mladih ljudi iz čitave Evrope učestvovalo je na našim programima. Ove godine cilj nam je da dođemo do brojke od pola miliona mladih koji će proći kroz Novi Sad. Želimo da pokažemo da kada se sistemski, planski i kontinuirano radi sa mladima, na svakom polju, pa kada se kreiraju programi namenjeni prvenstveno mladima, kao što je primera radi OPENS Youth Fair, rezultati, a time i veći broj mladih, itekako dolaze,“ istakao je Grozdanović.
Ovogodišnja manifestacija OPENS YOUTH FAIR, održaće se 02. i 03. jula i imaće veliki broj novina, naročito u polju interakcije i mogućnosti da publika uživa i u umetničkim i interaktivnim procesima koji će se odvijati u ova dva dana u centru Novog Sada

Vesti

DANI BEOGRADA U HERCEG NOVOM
NAJPOZNATIJI BRITANSKI MEDIJI O PONUDI SRBIJE
SRBIJA NA SAJMU ITB 2019 U BERLINU
PRIZNANJE ZA PROMOCIJU TURIZMA SRBIJE U KINI
USPEŠNO TEKU SAJAMSKI DANI
NOVI SAD I OPENS 2019 NA SAJMU TURIZMA
OTVORENI SAJMOVI TURIZMA, VINA I UGOSTITELJSTVA
NAJAVLJEN 41. MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA
BEOGRAD PREDSTAVLJEN U SOFIJI
SRBIJA SVE POPULARNIJA U IZRAELU
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs