Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

U SUSRET SAJMU TURIZMA U BEOGRADU

Beograd, 24.1.2019. - Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope - 41. Međunarodni beogradski sajam turizma. Nezaobilazna polazna tačka za turističke radnike i posetioce, simbol turističkog predstavljanja, sajam i ove godine, uz visok profesionalni nivo u poslovanju i organizaciji, stremi da zadovoljii potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike – saopštavaju organizatori.Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“, od 21. do 24. februara 2019. godine u sedam hala Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, promovisaće se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Regionalni i međunarodni karakter Sajma turizma potvrđuje činjenica da se ove godine još veći broj izlagača prijavio za učešće na sajmu, a značajan broj poslovnih posetilaca dolazi iz svih delova sveta u želji da prisustvuju jedinstvenom događaju koji na jednom mestu okuplja ljude sa zajedničkim poslovnim ciljevima i interesovanjima, navodi se u saopštenju. Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu i izuzetno je privlačna za turiste zbog mogućnosti za provod i odmor tokom cele godine. Srbija i Bugarska ovim partnerstvom nastavljaju da unapređuju inače blisku turističku saradnju. U cilju unapređenja i promocije svih tipova turizma, Beogradski sajam ove godine predstavlja još jedan segment turističke ponude - omladinski turizam. To je jedan od najpopularnijih oblika turizma koji značajno učestvuje u ukupnim turističkim kretanjima. U hali 1A predstaviće se najpopularnije domaće turističke agencije koje u svom fokusu poslovanja imaju mlade ljude i koje nude aranžmane za ceo svet, kao i za Srbiju. Ove agencije su postale lideri u regionu i prilika je da se na ovaj način sretnu sa kupcima koji su zainteresovani za ovaj deo Evrope. Mladi ljudi najčešće putuju na koncerte, festivale i žurke, a planirano je da se u hali predstave i najznačajnije muzičke i kulturne manifestacije koje se održavaju u našoj zemlji.

Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 10. međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreem Horeca-oprema i 15. sajam suvenira “Posetite Srbiju”. Za učešće na BeoWine-u ove godine izlagači pokazuju veliko interesovanje. Do sada je svoje učešće prijavilo oko 50 izlagača, a pored domaćih vinarija učesnici dolaze iz Italije, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Bugarske, Poljske, Bosne i Hercegovine, Republike Srpske, Turske… Najbrojniji su predstavnici Italije i Hrvatske, koji na sajam šalju preko 15 suizlagača.

Prvi put na Sajmu BeoWine svoje predstavnike imaće vinarije iz Turske i Austrije. Broj ovogodišnjih učesnika još uvek nije konačan, a očekuju se potvrde učešća kako pojedinih domaćih, tako i ino izlagača iz Belgije, Makedonije i Mađarske. Jedna od karakteristika ovogodišnjeg programa Sajma vina jeste pojačan ‘gastro segment’ i više prilika za usavršavanje znanja o uparivanju vina i hrane, s obzirom da će se na sajmu predstaviti proizvođači francuskih sireva, hercegovačke i crnogorske pršute, maslinovog ulja i ostalih delikatesa. Ekskluzivne sajamske pogodnosti, odabir destinacija za putovanje i odmor, ali i degustacija najboljih vina, rakije, pića i specijaliteta ovog podneblja, očekivano će i ove godine privući više od 75 hiljada posetilaca – zaključuje se u saopštenju o predstojećem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.

Vesti

USPEŠNO TEKU SAJAMSKI DANI
NOVI SAD I OPENS 2019 NA SAJMU TURIZMA
OTVORENI SAJMOVI TURIZMA, VINA I UGOSTITELJSTVA
NAJAVLJEN 41. MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA
BEOGRAD PREDSTAVLJEN U SOFIJI
SRBIJA SVE POPULARNIJA U IZRAELU
POSTAVLJENA TURISTIČKA SIGNALIZACIJA U OPŠTINI ŽABALJ
TURISTIČKA ORGANIZACIJA BEOGRADA NAGRAĐENA U ISTANBULU
ZAPAŽENI REZULTATI TOS-a NA TRŽIŠTU SAD
REKORDAN BROJ NOĆENJA U GLAVNOM GRADU
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs