Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

TURISTIČKA PONUDA SRBIJE NA SAJMU U LONDONU

Beograd, 5.11.2018. - Na Međunarodnom sajmu putovanja i turizma World Travel Market (WTM) u Londonu, koji se održava od 05. do 07. novembra, Turistička organizacija Srbije predstavlja sveukupnu turističku ponudu Srbije.O značaju učešća Turističke organizacije Srbije na ovom turističkom okupljanju govori i informacija da od najznačajnijih turističkih sajmova širom sveta, ovaj sajam generiše oko 2,8 milijardi £ u sklopljenim poslovima, okuplja blizu 5.000 izlagača iz 182 zemlje i više od 51 000 učesnika.
Turistička organizacija Srbije promovisaće turističku ponudu gradova, pre svega Beograda kao i Novog Sada, Evropske prestonice kulture 2021 i Best in Travel 2019. u izboru Lonely Planet-a, zatim aktivan odmor u prirodi – biciklizam, pešačenje, ski destinacije, kao i ture vezane za kulturno istorijsko nasleđe, vino, gastronomiju i najznačajnije manifestacije u Srbiji.
Pored Turističke organizacije Srbije, na štandu turizma Srbije predstavljaju se i turističke organizacije Beograda, Vojvodine, Novog Sada i Zlatibora, organizatori putovanja Fogg Travel Club, Omniturs i Serbia Tour Operator, hoteli Life Design Beograd, MK Resort Kopaonik, Prezident hoteli, Sremski Karlovci i Novi Sad, hotel Falkensteiner Beograd, kao i nacionalni avio prevoznik Air Serbia.
Turistička organizacija Srbije u okviru nastavka intenzivne globalne promotivne i marketinške kampanje realizovane tokom 2017. i 2018 godine na globalnim medijima BBC World, Eurosport, TV Channel 5, Travel Channel, CNN, Eurosport, Euronews, National Geographic i TV 5 Monde susrešće se sa predstavnicima najjačih globalnih mreža, turističkim medijima, kao i sa predstavnicima najvećih internacionalnih portala namenjenih putovanjima poput Trip Advisor i Expedia.
Susreti sa predstavnicima inostranih organizatora putovanja, u cilju uvrštavanja naše zemlje u programe stranih agencija, od velike je važnosti, te će se organizovati veliki broj poslovnih sastanaka kako bi se značajno povećala svest o Srbiji kao turističkoj destinaciji (Brand
awareness) i kako bi bili predstavljeni novi turistički programi.

Vesti

SAJAM ETNO HRANE I PIĆA OD 21. DO 24. NOVEMBRA
PRVO TAKMIČENJE U DEGUSTACIJI KAFE
BEOGRAD PREDSTAVLJEN NA SAJMU U SOLUNU
USKORO NEDELJA ITALIJANSKE KUHINJE
SRPSKE ĐAKONIJE U RESTORANU DOMA VOJSKE
TURISTIČKA PONUDA SRBIJE NA SAJMU U LONDONU
POČEO MEĐUNARODNI KONGRES HOTELPLAN 2018
NOVEMBAR VINO FEST 2. I 3. NOVEMBRA
ETIHAD ERVEJZ SLAVI 15 GODINA USPEŠNOG RADA
DONACIJA KOKA-KOLE NARODNIM KUHINJAMA
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs