Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

PRILIKA ZA BESPLATNO PUTOVANJE: VIKEND U ZAPADNOJ SRBIJI ZA AUTORE NAJLEPŠIH FOTOGRAFIJA U KAMPANJI “MOJA ZAPADNA SRBIJA”

Beograd, 31. jul 2018. godine - Ukoliko imate lepe fotografija sa Zlatibora, Zlatara, Uvca, Tare, Drine, Golije, Mokre Gore, Užica ili bilo kog drugog dela Zapadne Srbije možete ih podeliti na Instagramu ili Fejsbuku i osvojiti besplatni smeštaj u nekoj od prelepih destinacija ove regije.
Kampanja na društvenim mrežama pod nazivom “Moja Zapadna Srbija” koju je pokrenula Turistička organizacija regije Zapadna Srbija u saradnji sa agencijom Etourism Consulting nakon velikog prošlogodišnjeg uspeha nastavlja se i u 2018. godini.
Suština kampanje je stvaranje digitalnog vizuelnog sadržaja koji će kreirati sami turisti isključivo iz prvog lica, jer je to perspektiva koja će najbolje prikazati potencijalnim turistima šta oni mogu doživeti u Zapadnoj Srbiji i kako će ti doživljaj konkretno izgledati.
Od ove godine turistička regija Zapadna Srbija pojačana je i opštinom Lučani koja je prepoznatljiva po Dragačevskom saboru trubača u Guči, Ovčarsko-kablarskoj klisuri, Rćanskoj pećini, jezeru Goli kamen, tako da su i fotografije iz ove opštine dobrodošle u kampanji #MojaZapadnaSrbija.
Turističku regiju Zapadna Srbija čine opštine Užice, Bajina Bašta, Čajetina, Nova Varoš, Prijepolje, Priboj, Sjenica, Kosjerić, Požega, Arilje, Ivanjica i Lučani.
Kampanja #MojaZapadnaSrbija je do sada izgenerisala više od 10.000 sjajnih fotografija i kratkih video snimaka koji prikazuju najlepše doživljaje iz Zapadne Srbije na Instagramu i Fejsbuku. Možete ih pogledati i sami na ovom linku .
Vredne nagrade u vidu vikenda za dve osobe dodeljuju se svake nedelje, a tu su i još vrednije mesečne nagrade! Ove godine kampanja traje do kraja septembra,a najlepša fotografija će osvojiti i glavnu nagradu.
Najlepše fotografije i segmenti video klipova će se naći u promotivnom spotu regije Zapadna Srbija koji će biti prikazivan na sajmovima širom sveta.

Da biste učestvovali u kampanji potrebno je da načinite samo 3 koraka:

1. Posetite bilo koji deo Zapadne Srbije - Tara, Zlatar, Zlatibor, Uvac, Ivanjica, Užice... vi birate!

2. Napravite fotografiju ili video iz prvog lica koji prikazuju neki od doživljaja iz Zapadne Srbije;

3. Podelite na Instagramu ili Fejsbuku sa haštagom #MojaZapadnaSrbija.

Idealne prilike da baš vaša fotografija obiđe svet ali i da ujedno osvojite i besplatan boravak u nekoj od destinacija prelepe Zapadne Srbije!

Dodatne informacije o kampanji i pravila učestvovanja nalaze se na www.mojazapadnasrbija.rs

Vesti

STUDENTI IZ NOVOG SADA NA TAKMIČENJU KULINARA
PANEL O TURIZMU NA FORUMU GRADONAČELNIKA
PROMOCIJA PONUDE BEOGRADA U PODGORICI
PROTOKOL O SARADNJI NOVOG SADA I SUBOTICE
BEOGRAD NA SAJMU TURIZMA U NOVOM SADU
NOVA KAFA: DONCAFE BARISTA ESPRESSO
TOS NA SAJMU TURIZMA U NOVOM SADU
OSMA BIZNIS KONFERENCIJA SEET 2018
REKORDAN BROJ TURISTA U AVGUSTU
MEĐUNARODNO PRIZNANJE ZA HELL ENERGY
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs